miercuri, 18 martie 2015

Mama, să nu asipili astea! Ai înțeles?

Discuțiile dintre mine și Maria devin din ce în ce mai interesante. Totodată, situația se mai complică odată cu intrarea în etapa marelui "NU".

Astăzi meșteream prin bucătărie în timp ce Maria scotea toate pungile din dulap. O las să-și facă de lucru pe lîngă mine, chiar dacă după aceea eu mai strâng încă 10 minute.
Scoate fiecare pungă, pune câte un fruct și le duce la ușă.
Restul pungilor le ridică deasupra capului și le dă drumul pe jos, face avioane cu ele.

Îmi zice:
- Mama, să nu asipili astea! Ai înțeles?

Oau....ce abodare directă. Regula e că atunci cand aspirăm toate jucariile găsite pe jos sau haine ei le vom aspira. Nu le aspir că se înfundă aspiratorul cu pungile astea, dar când mă uit că nu am unde călca....
M-a amuzat situația, mă surpride abordarea ei din ce în ce mai directă si îmi place că știe ce vrea și își urmează cu înverșunare ideile, chiar dacă negociem intens.

Cum s-a încheiat totul?
La un moment dat a venit în fugă în bucătărie și....jap...a alunecat pe o pungă. Atunci am găsit momentul să colaborăm împreună, să le strângem de pe jos și să le punem la locul lor, doar cele care nu erau pachete (adică nu avea fructe în ele:)). Bun și așa!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu