miercuri, 30 octombrie 2013

Primul piși la oliță

Ieri (29 Oct) a fost o zi importantă pentru Maria și pentru noi ca părinți.

Ne-am trezit de dimineață, ne-am "viermuit" prin pat în stilul nostru caracteristic și la un moment dat m-am gândit să o pun pe oliță pe Maria.

Cu copilul in brațe, am mers la baie, am luat olița, jos cu pampersul de la fund și....Și parcă Maria deja știa ce trebuie să facă odată ce a ajuns cu fundul pe ea.

Oficial am făcut primul pipi la oliță!!!

Poate e banal pentru unii, însă pentru un pitic de 7 luni și 1 săptămână este fantastic.

Așa că suntem foarte fericiți și vom fi perseverenți în utilizarea oliței.

Ne dorim să ajungem să renunțăm la pampersi din mai multe motive:
- nu-i fain să stai cu fundul acoperit și să cari greutate în plus după tine - la greutatea de 9kg câteva grame în plus conteaza
- e mai simplu și ușor să folosim olița - la asta va trebui să ajungem în viitorul apropiat așa că ne acomodam de acum
- banii dați pe pampersi i-am putea folosi în alte scopuri destinate tot Mariei - sunt aprox 2 pachete mari pe lună ceea ce înseamnă vreo 150 ron - nu-i fantastic de mult, dar putem face altele (spre ex: cursuri de înot, etc)

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu