joi, 31 octombrie 2013

Sfaturi de la babele de pe strada pentru imbracatul bebelusului

"-Vai, doamna, nu i-ati pus caciula pe cap?!"
"- Nu ii e frig fara geaca?!"
" - Il trage curentul, puneti-i caciula!'
"- Ai plecat cu copilul fara papuci?"
"- Maria, fie vant, fie ploaie, tot fara papuci esti!"
" - Acum in octombrie o tineti fara caciula?!"

De cate ori ies afara cu Maria, intalnesc cel putin o persoana care imi sugereaza sa o mai imbrac ca poate ii e frig. Ba caciula, ba papucii, ba geaca....de fiecare data se gaseste ceva.
Sunt de parere ca fiecare mama stie si simte cum sa-l imbrace pe cel mic.
Noi am ales spentru Maria haine similare cu ale noastre: daca ies in rochie afara, atunci sigur nu-i e nici ei frig in rochie, daca imi pun un polar pe mine, atunci ii dau si ei, daca imi iau geaca...doar nu o las pe ea doar in polar.
Cu toate astea, de fiecare data am primit remarci ca tinem copilul prea dezbracat.
In toiul verii, la temperaturi de 38-40 de grade, o tineam doar in body. Nici asa nu era bine pentru unii....

Nu-mi pasa de ceea ce zic ceilalti, dar ma deranjeaza la culme cand aud sfaturile babelor care parca nu au altceva de facut. Fiecare sa-si vada de viata lui si daca cer sfaturi, atunci sa le dea.
Oricine trece pe langa noi, se crede apt sa sugereze cate ceva. Stiu ca nu e cu rea intentie, dar mai lasati in seama noastra deciziile.
Suntem oameni maturi, am crescut mari, suntem educati si stim sa alegem si pentru copilul nostru tot ce-i mai bun.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu