joi, 31 iulie 2014

Cu gândul la mare....

Mare….visez la tine de multe zile, acum mai intens ca altădată. Abia aştept să-mi fluture părul în vântul tău, apa rece să-mi facă pielea de găină şi să-mi tremure corpul de răcoare, pietrele, nisipul şi scoicile sparte de pe plajă să-mi gâdile tălpile picioarelor, aerul tău unic să-mi pătrundă în fiecare por al corpului.


 Anul ăsta va fi special. Pentru că nu mai sunt doar noi doi, acum suntem 3. Si pe lângă faptul că suntem 3, pentru Maria va fi prima ieşire la mare, va face prima dată cunoştinţă cu tine. Sunt curioasă să o văd cum se bucură, să-i văd dinţii ăia frumoşi şi perfecţi când râde că te vede, să văd cum îşi retrage uşor picioruşul grăsun că simte apa rece, cum studiază fiecare piatră de pe plajă de parcă se face arheolog.

Mare…păzea că venim….şi o să ne bucurăm de fiecare clipă lângă tine. Şi o să râdem şi o să glumim, şi o să dormim pe plajă, şi o să ne răcorim, şi o să furăm căldura prin razele soarelui, şi o să ne relaxăm şi …Doamne…cât o să mai profitam de zilele astea mult aşteptate.

Până atunci, ne aşteaptă pregătirea bagajului. Cortul e în maşină, hamacul şi izolirele la fel. Mai avem de pus hainele noastre şi ceva de mâncare pentru drum şi eventual de ronţăit acolo.

Aştept cu nerăbdare să sune ceasul de dimineaţă şi să mă gândesc că după-amiaza respir aerul inconfudabil al mării!



Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu