vineri, 25 iulie 2014

Despre ea, Maria

Mă uit la ea în fiecare zi, mă minunez în fiecare clipă cât poate să fie de frumoasă.

Ochii ei cristalini, limpezi şi calzi, părul ei fin şi blond ca spicele de grâu, mânuţele ei cărnoase şi grăsune de-ţi vine să la mănânci în fiecare clipă, picioruşele ei durdulii care nu stau o clipă, vocea ei caldă care îmi spune "mama...titi" ...ea este Maria, fetiţa noastră.

Mă uit la ea şi nu mă satur, îmi place să o privesc cum se joaca, cum "munceşte" ea la nivel ei, cum mă ajută fără să o întreb dacă vrea să facă asta, cum se implica în orice fie că ştie fie că nu ştie.

Ea îmi da lecţii de viaţă în fiecare zi, ea deschide calea de comunicare către oameni fără ca alţii să o întrebe ceva, ea ştie să se facă plăcută, îi place să ne simţim bine, noi toţi din jurul ei.

Ea este perfectă pentru noi, probabil asa simte fiecare părinte legat de copilul său.

Când te-ai uitat şi ţi-ai studiat copilul ultima dată? În fiecare moment, aşa-i?



Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu