miercuri, 20 aprilie 2016

Aler Gand la padure - Resita Trail (25km)

Duminica a fost Aler Gând la pădure, un eveniment organizat de Resita Trail. Fiind asa aproape de Lugoj, nu am ratat ocazia de a fi acolo cu mic cu mare.
La 8 am plecat din Lugoj cu Ioan, Paul si Alex, iar din VVD le -am luat pe Ralu, Bobo si Maria. Eram ca in excursie😊Mașina plină de adulti si copii, carucior, trotineta, rucsaci, fructe...aveam de toate pentru toti.
Campioana noastra dupa Cursa copiilor

Punctul de sart si sosire a fost la stadionul situat la iesire din Resita spre Anina. La ora 9 eram acolo, ne-am ridicat numerele, am inscris-o pe Maria la cursa copiilor si ne-am mai jucat in zona.

La ora 10 s-a dat startul la cursa pentru copiii sub 12 ani, au avut de parcurs o tura de stadion. Maria a fost foarte incantata de experienta. A vrut sa alergam impreuna, de mana, apoi dupa vreo 100m mi-a zis ca-mi da drumul ca ea nu poate alerga asa repede cu mine de mana, iar cand mai aveam jumatate de distanta pana la poarta de finish mi-a zis ca trebuie sa ne grabim ca unii deja ajung :)
A fost fericita pentru medalia si cadoul primit si, cu siguranta, isi va dori sa participe si la urmatoarea competitie dedicata celor mici.
Alergam impreuna pentru sanatate
Echipa de sustinatori

Startul pentru noi, la proba de 25km, a fost la ora 11. Ne-am aliniat la start, a fost o scurta sedinta tehnica despre traseu, puncte de alimentare, zone mai tehnice si apoi numaratoarea inversa 10,9,8...3,2,1 start!
Am facut o tura de stadion, am intrat prin tunelul fotbalistilor si apoi am iesit pe traseul propriu-zis.

Au fost niste peisaje foarte frumoase pe care nu le stiam. Traseele respective mi s-au parut compatibile si pentru biciclete, ar fi interesant sa facem o excursie in zona pentru a explora potecile si drumurile forestiere pe 2 roti.

Am reusit sa termin cei 25km cu 1000m diferenta de nivel in 3h 15min si la categoria mea de varsta sa obtin a doua pozitie. Intotdeauna se poate mai bine de atat, dar asta a fost tot ce am putut duminica, 18 aprilie. Poate daca as face traseul intr-o alta zi, alte conditii meteo, alta stare de spirit, ar fi mai bine.
Maria se juca in nisip si cand mi-a auzit numele la microfon a venit fuga langa mine


Ce mi-a placut:
- marcajul a fost foarte bun, fara sa existe urma de indoiala la intersectii, mai ales ca eu ma pricep la ratacit si pe trasee cunoscute, dar pe cele nestiute
- voluntarii au fost prezenti, multi si activi
- punctele de alimentare bogate, desi taxa de participare a fost 0 lei
- pasta party - foarte bune pastele de la Monte Banato, mi-a reamintit de Hercules Maraton si de pastele primite acolo - in octombrie...abia astept
- organizarea a fost foarte buna, cu mici erori, dar la anul ce vine sigur experienta actuala ii va ajuta sa corecteze
- multi fotografi pe traseu
O parte din alergatorii Clubului Concordia Lugoj

Tot evenimentul a avut un scop caritabil. Taxa de participare nu a existat la nicio categorie, doar cine vroia dona pentru o fundatie din Resita.
Ii felicit pe organizatori pentru tot ce au facut duminica, pentru toata munca din spate, pentru ca ne-au adus zambetele pe chip adultilor si copiilor, pentru promovarea zonei! Sper ca in anul 2017 sa fim aliniati la start mai multi alergatori si sa se pastreze spiritul acesta caritabil!




Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu