joi, 16 iulie 2015

Iubirea dintre Domniță și Prunc

De când am aflat de a doua sarcină, am avut emoții cu privire la acceptarea noului membru în familie de către Domniță.

Am citit, m-am documentat, am pregătit-o și pe ea așa cum am putut eu mai bine și cred că acum ma bucur de niște rezultate faine.

Îi urmăresc cum interacționează împreună și îmi saltă inima de ceea ce văd și aud.

O Domniță de 2 ani si un Prunc de luni jumate trăiesc primele lor momente de apropiere.


Ea îl asalteaza pe el cu jucăriile ei, le pune pe față, pe picioare. Dimineața când se trezește mă întreabă de el dacă nu îl vede și-mi cere să o duc în camera în care e și el. Îl pupă pe picior sau pe mâna, îl spala seara la duș așa cum poate ea mai bine, îi vorbește dacă începe să plângă și eu nu sunt în preajmă, mă anunță când plânge și mă trimite să-i dau țiți, îi zdrăngăne jucăriile.

Azi Domnița a avut un moment foarte tandru cu Pruncul. El era în prosop pe pat după baie și ea a venit și s-a întins lângă el. i-a pus mâna pe față si îi zicea șoptit:"Ce năsuc mic ai, și ce ochi mici ai,și ce căpuț mic ai! Dar ia zi tu, mă iubești pe mine?"

În timpul ăsta eu m-am făcut mică și savuram momentul ăsta fain dintre copiii mei.


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu