vineri, 9 octombrie 2015

Gunoaiele si catalizatorul

Zilele trecute mă plimbam cu Ioan pe malul Timișului în Lugoj. Trebuia să plecăm cu mașina, dar mai avea un pic și adormea, așa că l-am ținut în Boba până a trecut de partea lui Mos Ene.

Venind spre mașină, văd pe mal 4 tineri, 2 băieți și 2 fete, care au stat la pescuit și își strângeau lucrurile.

Îi văd că se descotoresc de niște obiecte nefolositoare, mai exact de gunoaiele lor, aruncându-le în iarbă. Nu mă pot abține și începe discuția.


- Vedeți să nu vă uitați gunoaiele!
- Ce-ai zis?
- V-am spus să nu vă uitați gunoaiele. Văd că vă strângeți să plecați.
- Da' ce?! Tu ești de la primărie?
- Da' ce?! Tre' să fiu de la primărie ca să vă zic?

O aud pe una din fete cum le zice:" Asta zice să ne luăm gunoaiele. Dă, fă, o pungă să le punem."

S-au uitat urât la mine, eu stăteam și mă uitam la ei cu Ioan legat de mine în Boba, dar la final și-au luat gunoaiele.

Recunosc că mi-a fost teamă o clipă, puteau deveni agresivi. Nu sunt rasistă, dar coloratul pielii lor nu-mi dădea încredere că vor reacționa pașnic.

Din păcate azi sunt altele în același loc, pescarii se pare că uită să le adune la plecare. Mi se pare mai ușor totuși să le iei cu tine, mai ales că ambalajele sunt mai ușoare fără conținut.

Ei, plecând de la pățania mea cu cei 4 tineri, azi descoperim că ne-a fost furat  catalizatorul de la mașină. Pur și simplu l-au tăiat de sub mașina parcată la lumină în fața blocului.

O fi vreo legătură între cele 2 întâmplări?

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu