sâmbătă, 5 septembrie 2015

Ciucas X3 vin la tine!

Dragă Ciucaș, abia aștept să te revăd!




Peste o săptămână pe vremea asta competiția din Munții Ciucaș va fi deja încheiată, dar energia câștigată acolo, emoția și atmosfera, peisajele...toate îmi vor rămâne în minte pentru o bună bucată de vreme.

Pe 12 septembrie este Ciucaș x3 cu probe de Semimaraton (21km), Maraton (42km) și Ultramaraton (105km). Alergarea montană din Munții Ciucaș reprezintă pentru mine deschizătorul de drumuri. Acolo am alergat prima dată într-o competiție de acest gen în 2010.

Anul acesta am alergat mai puțin dată fiind și sarcina cu Ioan, dar și recuperarea după naștere.
Cu toate astea mi-e dor de atmosfera de concurs, de adrenalina resimtita, de emotiile de dinainte de competitie, de fericirea și totodată epuizarea fizică, de gândurile din timpul alergării sau, mai corect, de eliberarea minții de gânduri, de peisajul superb pe care îl savurezi altfel din alergare, de apa care are un gust de zeci de ori mai bun după mișcare.
Eu cred că după o activitate solicitantă intens din punct de vedere fizic percepția asupra vieții mi se schimbă. Mă bucur de lucrurile mici, eliberez toți gărgăunii, toate grijile mărunte, supărările neimportante în realitate și atunci pot vedea sub o altă formă tot ceea ce avem.

Așadar, abia aștept să alerg să resimt bucuria asta. Vino și tu, te mai poți înscrie până în 9 Septembrie.

Detalii pe site-ul organizatorilor Ciucas x3.


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu