luni, 4 ianuarie 2016

1 Ianuarie Piatra Craiului

Trecerea dintre ani ne-a găsit la Zărnești. Ne-am gândit ceva timp unde să mergem, ce să facem de revelion, cu cine, dar în final am decis să mergem spre centrul țării.


Profitând de faptul că putem lăsa copiii pentru câteva ore cu părinții mei, am plecat pe 1 Ianuarie într-o tură doar eu și Răzvi. Deși inițial am zis ca mergem sa bem un ceai la cabana Curmătura, ne-am recalculat puterile si energia si in Poiana Zănoaga am decis sa mergem pana pe Piatra Mică (1816m), adică la Cruce.



Creasta Pietrii Craiului

A fost spectaculos peisajul, surprinzător de multă lume a ieșit la mișcare in prima zi din an.
Panorama de la "etaj"

Orasul Zarnesti vazut de sus
Brazi trasi prin ciocolata alba

Umbre


Ulterior am traversat zona de platou si am coborat in saua Crapaturii, apoi la cabana Curmătura -Poiana Zănoaga si înapoi acasă. Toata tura a durat aproape 5h, am plecat la ora 11 si inainte de ora 16 eram acasa.
Splendoare in natura
Popas la cabana Curmatura
Traseul nostru nu ar fi fost fezabil impreuna cu copiii, asa ca ne-am bucurat de o excursie reușită in 2! 😊

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu